W celu zapewnienia wysokiego poziomu usług, w razie awarii mają Państwo możliwość zgłoszenia usterki technicznej do Lokalnego Serwisu Technicznego sieci OPTICALNET.

Przed zgłoszeniem usterki bardzo prosimy o sprawdzenie, czy urządzenia są włączone prawidłowo do zasilania i okablowania, ponieważ nieuzasadnione zgłoszenia i wizyty serwisantów są płatne.

  • Zgłoszenie usterki przyjmujemy pod numerami: +48 57 97 00002 od poniedziałku do soboty w godzinach 8.00-16.30.
  • Drogą elektroniczną non stop na adres : office@opticalnet.pl

Proces rozpatrywania usterek odbywa się trzy etapowo:

  1. Odbieramy informacje o uszkodzeniu, zapisujemy ją w bazie uszkodzeń, podejmujemy zdalne działania naprawcze.
  2.  Wysyłamy Lokalny Serwis Techniczny na miejsce w celu usunięcia uszkodzenia i przywrócenia usług.
  3. Potwierdzamy usunięcie uszkodzenia przez kontakt z Klientem.